poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Ino-Rock Festival - Inowrocław [Teatr Letni], 27 VIII 2022 [galeria zdjęć]

Kolejna edycja Ino-Rock Festival była bardzo różnorodna muzycznie. W zasadzie każdy wykonawca był z zupełnie innej okołorockowej bajki, co naturalnie miało swoje plusy i minusy. Z plusów... no cóż... było różnorodnie ;) A do tego niemal każdy fan rocka mógł znaleźć w trakcie tej edycji coś dla siebie. Jeśli zaś chodzi o minusy takiej sytuacji, to dość skrajne opinie dotyczące większości występów. To w ogóle, wnioskując z odbytych przeze mnie rozmów i czytanych komentarzy, była taka edycja, w trakcie której te same czynniki i elementy jednym bardzo pasowały, a innym wręcz przeciwnie - jak choćby pogoda, gastronomia czy nagłośnienie. Ja zatem powstrzymam się od wygłaszania opinii i ograniczę się do zaprezentowania zdjęć ze wszystkich pięciu występów. No dobrze - jedna opinia: zgodnie z przewidywaniami zdecydowanie najbardziej spodobał mi się występ greckiej formacji Villagers of Ioannina City.

Wishbone Ash





















Leprous

















Villagers of Ioannina City























Besides





















Baśnia





















Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa i mam do nich wyłączne prawa. Linkowanie do tej podstrony mile widziane. Daj znać, jeśli chcesz je jakkolwiek wykorzystać. / All photos were taken by me and I own all rights to those photos. Feel free to link to this page. Write to me if you want to use them for any purpose.
 
 
Zapraszam na prowadzone przeze mnie w radiu Rockserwis FM audycje: Lepszy Punkt Słyszenia  w każdy piątek o 21 oraz Scand-all w niedziele o 20.
http://rockserwis.fm
http://facebook.com/lepszypunktslyszenia - profil audycji
http://facebook.com/groups/rockserwisfm - tu można porozmawiać ze mną oraz z innymi słuchaczami w trakcie audycji
W pierwszą sobotę miesiąca o 19 ponownie współprowadzę audycję Nie Dla Singli w Studenckim Radiu Żak Politechniki Łódzkiej.

5 komentarzy:

  1. To oczywiste, że najważniejsze w przypadku koncertów są: pogoda, gastronomia czy nagłośnienie. A w szczególności dla sprawozdawców i dziennikarzy, którzy przecież nie będą opisywać jak zagrały takie patałachy jak Wishbone Ash, Leprous czy Villagers of Ioannina City, bo kogo to w końcu interesuje?
    Jak by chcieli jacyś czytelnicy czy słuchacze wiedzieć jak zagrali, to mogli sobie przyjechać i zobaczyć, nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to najbardziej się podobały nasiejsze post rocki, Wieśniaki od Jaśki i Leprus. A foty ofkoz świetne jak zawszeć. Pozdrawiam, Tyniula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grecy, zrobili na mnie największe wrażenie. Galerii gratuluje, piękne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po latach jest nowy Stuck In Motion - Still Stuck - czy będzie tu? Ciekawe moźe być porównanie z poprzednim ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie był w audycji, ale jest szansa, że na blogu też, bo bardzo mi się podoba. problem w tym, że nie mam czasu ani jakoś szczególnie zapału do pisania i to chyba główna przeszkoda, ale jak już się zbiore do napisania czegoś, to stuck in motion będą wśród faworytów

      Usuń