piątek, 31 października 2014

Anathema - Warszawa [Klub Progresja], 25 X 2014 [galeria zdjęć]

Fanem najnowszej płyty Anathemy - Distant Satellites - nie jestem i już na pewno nie zostanę. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w jednym z poprzednich tekstów. Koncert to jednak zupełnie inna bajka i nawet kompozycje z tej właśnie płyty brzmiały lepiej niż na krążku. Ale nie ma co ukrywać - największe emocje u mnie wzbudziły ulubione utwory z poprzednich albumów - The Storm Before the Calm, Universal, A Natural Disaster, Fragile Dreams i Closer. Poniżej kilka zdjęć z tego występu. Podziękowania dla Klubu Progresja za możliwość fotografowania i dla Piotra Kosińskiego i Rock Serwisu za ponowne sprowadzenie muzyków do Polski. Więcej zdjęć pod tym adresem: https://www.flickr.com/photos/jakubbizonmichalski/sets/72157646737235683/

Setlista:
The Lost Song, Part One
The Lost Song, Part Two
Untouchable, Part One
Untouchable, Part Two
Thin Air
Ariel
The Lost Song, Part Three
Anathema
The Storm Before the Calm
The Beginning and the End
Universal
Closer
Distant Satellites
Take Shelter
A Natural Disaster
(fragment Sunsine of Your Love w hołdzie Jackowi Bruce'owi)
Fragile Dreams












Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie bądź bucem, nie kradnij cudzej własności. Chcesz się nimi podzielić - podlinkuj ten wpis.

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie cieszy że dodajesz zdjęcia. :D Pełen profesjonalizm. A co do muzyki mnie się podoba i nowy Opeth i nowa Anathema. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń