wtorek, 27 sierpnia 2019

Ino-Rock Festival - Inowrocław [Teatr Letni], 24 VIII 2019 [galeria zdjęć]

W zeszłym roku, podczas jedenastej edycji Ino-Rock Festival, na scenie obok grup polskich prezentowały się formacje z Norwegii. Tym razem, podczas edycji dwunastej, obok rodzimych wykonawców mogliśmy słuchać występów zespołów angielskich. To oczywiście bardziej zbieg okoliczności (no, może lekko wspomagany) niż celowe działanie - w końcu to nie zawody sportowe, żeby tworzyć rywalizację. Rekord frekwencyjny sprawił, że - w przeciwieństwie do poprzednich edycji - już w trakcie pierwszych dwóch koncertów teren Teatru Letniego w Inowrocławiu był solidnie zapełniony, co miało swoje dobre i złe strony, o których zapewne przeczytacie u ludzi, którzy będą bardziej szczegółowo opisywali przebieg imprezy. Ja skupię się na zdjęciach.




Anathema














































Antimatter



































Crippled Black Phoenix




































Lion Shepherd







































Joanna Vorbrodt





















Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa i mam do nich wyłączne prawa. Linkowanie do tej podstrony mile widziane. Daj znać, jeśli chcesz je jakkolwiek wykorzystać. / All photos were taken by me and I own all rights to those photos. Feel free to link to this page. Write to me if you want to use them for any purpose.




--
Zapraszam na prowadzone przeze mnie audycje Lepszy Punkt Słyszenia oraz Purple FM w radiu Rock Serwis FM w każdy piątek o 21 i sobotę o 19
http://rockserwis.fm
http://facebook.com/lepszypunktslyszenia - profil audycji
http://facebook.com/groups/rockserwisfm - tu można porozmawiać ze mną oraz z innymi słuchaczami w trakcie audycji

2 komentarze:

  1. Nie to żebym nie czytał innych, bo czytam, ale wiem, co kto robi dobrze i wybieram. Tu zdecydowanie wolałbym poczytać, niż tylko oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłem bardzo ciekawy Twojej słownej opinii o tegorocznym festiwalu,szczególnie o występie mojej ulubionej kapeli CBP.
    Czytam Cię od kilku miesięcy i dzięki Tobie odkryłem kilka perełek muzycznych jak choćby Van Hauter Brothers, Airbag czy Numidia, ale mocno mnie dziwi fakt dlaczego w histori Twojego bloga nie ma ani jednej pozycji Crippled Black Phoenix?. Oni zasługują na to by tu się znaleźć.
    Za sesję foto z Ino-Rock serdeczne dzięki, są świetne.
    Bizon, wielki szacun dla Ciebie i Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń